Stage in Douglas, Zuid-Afrika - Reisverslagen van Denise Bliek - WaarBenJij.nu Stage in Douglas, Zuid-Afrika - Reisverslagen van Denise Bliek - WaarBenJij.nu

Stage in Douglas, Zuid-Afrika

Voor 5 maanden loop ik stage in Douglas, een dorpje in de Noord-Kaap van Zuid-Afrika. De Hogeschool Utrecht wil hier een Multifunctioneel kindgericht centrum bouwen. Ondanks dat het centrum nog niet gebouwd is, worden er al projecten uitgevoerd met de lokale bevolking. Ik ga naar Zuid-Afrika om te leren van de cultuur, normen en waarden. Hierbij zoek ik een verdieping in mijn geloof en koppel ik de ervaringen aan mijn professionaliteit als sociaal pedagogisch hulpverlener.

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2014

Footprints

06 Juni 2014

Nog amper 3 weke!

08 Mei 2014

Koekepanne en bakblikken

03 April 2014

Live by the day

08 Maart 2014

Die tyd gaan baie vinnig!
Denise

Welkom op mijn blog! Hier lees je al mijn verslagen over mijn reizen binnen Afrika.

Actief sinds 23 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11687

Voorgaande reizen:

28 Januari 2016 - 28 April 2016

Afstuderen in Tamale, Ghana

03 Februari 2014 - 16 Juli 2014

Stage in Douglas, Zuid-Afrika

Landen bezocht: